STM32F3 ruseni SPI signalu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Prosinec 15 18:33:31 CET 2018

Vzdyt pisete, ze vam to s kapacitou sondy chodi, tak ta mala kapacita
trochu zaobli hrany
pulsu a odfiltruje ty GHz zakmity, ktere si tam generujete neprizpusobenymi
draty. Pokud je to jednorazovy bastl, tak tam nejakou kapacitu
pridejte,pokud by se to melo vyrabet, chtelo by to radne
obvodove doresit z hlediska prizpusobeni.

so 15. 12. 2018 v 18:13 odesílatel Jaroslav Buchta <