STM32F3 ruseni SPI signalu

Sobota Prosinec 15 18:13:30 CET 2018

Takze myslite, ze ta pidikapacita opravdu vytvori falesne pulzy na CLK?
Me to prekvapuje jen v tom smyslu, ze jsem zadratoval podstatne vetsi
prasarny s jinymi periferiemi a problem s funkci nebyl. Cekal bych
nejakou synchronni logiku na tom SCK kdyz je dovolena maximalni
frekvence polovina frekvence APB.  Proto jsem ji uvadel, APB1 je pak na
36MHz.
Jeste jsem teda nemeril, jestli ty cinske kabliky jsou z medi, zeleza
nebo posolenych provazku, je to jen narychlo abych odladil behem vikendu
cast SW do desky, kterou se mi nechtelo nosit domu. :-D