OT - víkendová telefonní perlička

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 15 12:36:02 CET 2018

Zdravím,

Ano, To je velmi hloupé. Přitom oni mají vlastní síť s veřejným prefixem
974. Pokud by si "skryli" číslo tak, že volaný uvidí 974 111 111, což
není technicky problém udělat, cíle by bylo dosaženo, a alespoň
informovaný volaný by věděl, že vo volá PCR...

Že to různým organizacím zabývajícím se např. vymáháním plateb neberou,
ať mají číslo skryté nebo neskryté (dají si ho na blacklist), je pravda.
Tak to někteří řeší tak, že si koupí od operátora pool náhodně vybraných
mobilních čísel (jsou jich řádově stovky) - bez SIM, jen tu číselnou
kapacitu, a jejich ústředna se těmi čísly presentuje (u operátora se
musí dát na whitelist, nebo se používá ještě sofistikovanější řešení).
Ta čísla kolují náhodně pár týdnů a pak je vrátí a pořídí si jiná, a
takto se to pořád opakuje.

Zdraví Pavel