Re: OT - víkendová telefonní perlička

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Sobota Prosinec 15 12:24:11 CET 2018

Vidim to uplne stejne. Trisknout s tim se da vzdycky. Navic doba, kdy jsme
se skryvanim cisla pubertalne bavili, je uz davno pryc :)

Mne ze skyteho cisla volali policajti a financak. oboji neradno ignorovat,
obzvlaste ten financak :) kdybych to pani z financaku nevzal, rozjelo by se
oficialni byrokraticke kolecko reseni toho "problemu" se vsemi dusledky. v
pripade policajtu pocitam, ze by si me taky predvolali. ale stacilo jim par
info po telefonu. super. nemusel jsem nikam trajdat a zabit tim pul dne.

ataman