Re: OT - víkendová telefonní perlička

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 15 12:14:16 CET 2018

Obecně asi většina lidí skrytá čísla nebere.  A když nad tím uvažuji, tak
nevím proč.
V dobách pevných linek jsme   všichni zvedali všechno  co zvonilo.
Telefon s CLIPem  ( zobrazení čísla volajícího ) byla výsada až pozdější
doby novějších telefonních ústředen (PKxxx)
a nebo ISDN linek.

Je takový problém zvednout anonymní hovor?  Vždyť s tím můžu v zápětí
šlehnout... :-)
Někdy to může být důležitý telefonát, pokud ne , ztratím pár vteřin.

Jsou i tací, co mají skrytá čísla blokovaná úplně - když jim takto
zavoláte, okamžitě to hovor shodí.
Přitom  tahle služba je primárně o tom, že jednoznačně nechci, aby mi
volaný volal z5.  Z jakéhokoliv důvodu..
 V mém případě proto, že poruchy musí projít systémem a není žádoucí volat
přímo technikovi,
který třeba zrovna nemá službu.
Pokud si zákazníci mé číslo uloží, hrozí do budoucna záplava telefonátů v
případě nějaké havárie na síti.

Je pravda, že lidi si po zvednutí skrytého numera ptají, proč tak mám.  Po
krátkém vysvětlení to pochopí   a nezřídka kdy změní přístup ke skrytým
číslům...

Ale jsou tací, co prostě nezvednou, byť jsem je předem  upozornil třeba
e-mailem , že budu volat  s CLIR-em a že zpětné volání musí na obchodníka
nebo na helpline.
Ve většině případů je to jejich problém, jsou sami proti sobě.  Pak někdy
ze zoufalství používám to VoIP portované na mobilu.

Mimochodem pokud vám volají z PČR, také je číslo skryté - byl jsem svědkem
nehody se záznamem na palubní kameru, vzali si na mě  tel . kontakt s tím,
že budou volat.
A volali   - ze skrytého čísla. Slušností je v takovém případě  představit
se  a idetifikovat s tak , abych věděl, že je to opravdu PČR..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 15. 12. 2018 v 11:44 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>