vyhruzne maily

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Prosinec 14 12:36:02 CET 2018

Na to jsem lenivy, takze LastPass, ktery
a) si ten soubor pres cloud sdili sam
b) hesla rovnou vyplnuje do webu plus dalsi vychytralosti
c) mam v nem ulozeny i profil s adresou, tlf a mailem, takze se mi na
eshopech rovnez vyplnuje na jeden klik (pokud jsou rozumne)
Jedine, co jsem se tam neodvazil napsat, jsou cisla platebnich karet.
Krome @#$%! amazonu a paypalu tak cisla karet zadavam vzdy rucne.

Je to rizikovejsi, nez co zminujete vy, ale nejsem si jist mirou toho
rizika. Jsem si jist mirou pohodli. ;)
V kazdem pripade, jeste jsem neslysel o pripade nejakeho naprosteho
pruseru pwd manageru, ktery by vedl ke kompromitaci tech password vaultu.

J.

>>> 777 584 558