vyhruzne maily

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 14 11:05:12 CET 2018

Také používám už léta stejným způsobem. Včetně sdílení přes Dropbox, což ale považuji za nejrizikovější bod.

Jen místo CTRL+U používám dvojklik na URL.

Taky lze definovat vlastní přihlašovací sekvenci. Např. na stránkách, které kromě jména a hesla požadují ještě třetí údaj. Příp. vyžadují prodlevu mezi zadáním jména a hesla.

Ještě je nějaká vychytávka s klávesovou zkratkou, která umí otevřít stránku a rovnou odeslat heslo, ale k tomu jsem se zatím nedostal.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Friday, December 14, 2018 10:25 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: vyhruzne maily

Taky tak, používám KeePass a pamatuji si heslo pouze do něj. Databázi sdílím na různých PC přes Dropbox. Na každý web mám jiné heslo, standardně 20 znaků vygenerované.
KeePaa umí jména a hesla automaticky doplnit do formulářů. Takže moje přihlášení pak vypadá takto:
- otevřu soubor s hesly a zadám master heslo
- najdu položku, třeba banku
- CTRL+U otevře stránku banky s přihlášením
- CTRL+V vloží jméno a heslo
Keepas umí ty jména hesla vkládat chaoticky, tedy nevypisuje je postupně, ale přeskakuje.

Martin Hanek