vyhruzne maily

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Prosinec 14 13:20:39 CET 2018

Já bych se u takové služby docela bál, tohle je pro hackery vysloveně zlatý důl a všechno pohromadě. Dropbox a nějaká aplikace je v tomto ohledu bezpečnější. Případně existují synchronizační nástroje pro vlastní weby, pokud člověk něco takovýho má. Většinou to používá nějaký WebDAV a samozřejmě pak monstr řešení typu Nextcloud, ale to se nehodí jenom pro synchronizaci souboru s hesly. Pro někoho by mohlo být lákadlo, že to umí kontakty a kalendáře, takže si oproti tomu může synchronizovat třeba mobil, já takto používám kontakty a kalendář místo Google a synchronizuju si tím i dokumenty, o který bych nerad přišel.