3D tisk - krabicka z ABS

Středa Prosinec 12 01:43:55 CET 2018

Takze doplnim informace
- ABS struny jsem zkousel ruzne, ruznych vyrobcu, bez znatelneho rozdilu
- vytisk na podlozce drzi a behem tisku se neodlupuje, prilepene je to
dobre, podlozka ma cca 110 stupnu, extruder nastaven na 248 ale kdo vi,
co a kde to meri.
- asi by pomohlo drzet vyssi teplotu celeho vytisku, ale fakt nevim, jak
na to - ma nekdo fotku jak to je zakryto? Extruder najizdi do prostoru
ze strany, to bych musel uzavrit nejak dost slozite
- u toho na fotce jsem vypnul ventilator na chlazeni vytisku ale s nim
to dopadne cca podobne s mensimi otrepy
- zkusim jeste vic materialu a vyssi teplotu.

Objednal jsem PETG strunu, uvidime co to bude delat s ni. Nejak nemam
PLA rad i kdyz to z nej tiskne nejlip, tak nasroubovat tam vrut nebo
udelat do nej zavit je porod.