3D tisk - krabicka z ABS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 12 07:13:06 CET 2018

On Wed, 12 Dec 2018, Jaroslav Buchta wrote:

> Takze doplnim informace

> - vytisk na podlozce drzi a behem tisku se neodlupuje, prilepene je to
> dobre, podlozka ma cca 110 stupnu, extruder nastaven na 248 ale kdo vi,
> co a kde to meri.

No mne se teda zdalo ze mate rohy "zvednute" a to se nestane na zaver,
to se deje uz pri tisku, jen je treba dobre koukat.

> Objednal jsem PETG strunu, uvidime co to bude delat s ni. Nejak nemam

PETG je diky chlazeni mnohem lepsi, urcite nepraska, ale taky se mi stalo
ze kdyz jsem tisknul vytisk delky 160mm, sirky 4mm a vysky 60mm, tak se
mi konce dole nadzvedly a musel jsem pouzit poutaci objekt a pak uz to
bylo OK. PLA je v tomhle ohledu bezproblemove, zrejme nizsi teplota tisku
a tekutost az do cca 50 stupnu vymaze jakekoliv vnitrni pnuti.

> PLA rad i kdyz to z nej tiskne nejlip, tak nasroubovat tam vrut nebo
> udelat do nej zavit je porod.

Chce to poradne naslinit :-) Ja se tyhle veci snazim delat tak, ze diru
pro sroub osadim sestihrannym zapustenim pro matku nebo stopmatku
a dotahuju sroub proti matce kdyz to jde.