3D tisk - krabicka z ABS

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Prosinec 11 23:13:48 CET 2018

Podobne praskliny som nal na jednom vytlacku (nie ze by inde neboli, ale
vacsinou pomohli tie placky, ktore drzali vytlacok na skle), ale zistil
som ze mi to robi iba jedna farba ABS. Ked som to iste vytlacil v inej
farbe, ta tak nepraskala. Tak som usudil, ze svetle hneda (svetla
kavova) proste nieje na vacsie krabicky a tlacim z nej iba mensie veci.
ABS som este nekupoval ine ako od PZ, prvy rok po zostaveni tlaciarne
som zapasil so vselicim, ale nakoniec mi ABS vychadza ako
najspolahlivejsi material a proste som vyhlasil tuto jednu farbu za
nejaku zvlastnu. Mam na dvoch krabickach presne tieto praskliny, ale iba
v tej jednej farbe. Vytlacil som ich v cervenej a problem zmizol... Ale
co si myslim, hrubsie steny a nemuselo by to praskat. Proste viac
materialu, ktory to bude drzat.

Jaro