3D tisk - krabicka z ABS

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Prosinec 11 22:40:44 CET 2018

On 11.12.2018 22:21, Petr Simek wrote:

> Ja bych zkusil na spodni stranu pridat k objektu poutaci objekty - do
> kazdeho rohu pridat tesne vedle dve kolecka o prumeru tak 10mm napojene
> na objekt paskou sire 2mm. Vyska tech poutacich objektu 1mm. Ty kolecka
> docela drzi a kdyz se udrzi rohy "na zemi" zlepsi se i to prohybani
> nahore.

Ale na druhej strane sa mozu zhorsit tie praskliny - ta sila zmrstovania
sa niekde prejavit musi, a ak vrstvy nedrzia dobre pokope, tak praskat budu.

Iste zlepsenie moze priniest zvysenie teploty a zahustenie tlace (nizsia
vrstva, zvysene davkovanie filamentu), pripadne urobit okolo tlaciarne
skrinu a este prihrievat halogenkami...

Najspolahlivejsie je to vytlacit ako 5 kusov naplocho a zlepit acetonom.
Vysledok bude aj vzhladovo podstatne krajsi.

-m-