3D tisk - krabicka z ABS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 11 22:21:38 CET 2018

On Tue, 11 Dec 2018, Jaroslav Buchta wrote:

> zkousim tisknout krabicku ale stale bojuju s prohybanim a praskanim
> vytisku pokud pouziju ABS material, s PLA je to uplne v pohode. Napadne
> nekoho jak na to, nebo to proste na bezne levne tiskarne z ABS
> vytisknout nejde?
>
> Udelal jsem ve stenach i vetraci sterbiny, aby to mohlo lepe dilatovat
> ale nepomuze to...
>
> Takhle to dopadne: www.hascomp.cz/krab.jpg

To je dost typicke pro ABS ze to udela takove stromeckove praskani jak
jde vytisk do vysky s opakovanik 10-15mm. U rovnych sten je to typicke.
Nekdy pomuzou tlustsi steny - pak se ta perioda praskani zvetsi.

Ja bych zkusil na spodni stranu pridat k objektu poutaci objekty - do
kazdeho rohu pridat tesne vedle dve kolecka o prumeru tak 10mm napojene
na objekt paskou sire 2mm. Vyska tech poutacich objektu 1mm. Ty kolecka
docela drzi a kdyz se udrzi rohy "na zemi" zlepsi se i to prohybani
nahore.