Minipocitac k televizi

Pondělí Prosinec 10 10:17:23 CET 2018

Tak tohle reseni me zacalo lakat nejvic. Predstavuju si dobre, ze ten
server umi streamovat v realnem casu video z tuneru, u TV by stacil RPI
v siti a navic bych to mohl sledovat v domaci siti na jakemkoli PC s
windows? Server by  slouzil i k archivaci a distribuci (nebo primo
streamovani ? ) filmu?
Hlavni TV je nejaka stara plazma bez LAN a nehodlam na tom nic menit,
dokud funguje. Pak dam misto ni asi monitor.