Minipocitac k televizi

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 10:23:29 CET 2018

Ano. 2 tunery mi obsluzia 2 muxy, v jednom muxe dajme tomu 4 stanice,
teda je mozne naraz pozerat/nahravat 8 roznych programov.

Okrem toho sa da ako "mux" nastavit aj stream z internetu a
nahravanie/distribucia toho streamu ide potom ako normalny dvbt. Cize na
4 telkach pozeram stream z internetu, ale z internetu sa taha len raz.

Samozrejmostou je EPG, planovanie nahravania bud cez web, apk na mobile
alebo priamo na telke v KODI. Nahravanie podla casu/konkretneho
programu/stringu v nazve atd...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.