Minipocitac k televizi

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 09:42:59 CET 2018

No ale, ja cez KODI pustam aj TV s timeshiftom, zaznamom, na serveri mam
2x tuner, ked sa prejde na dvbt2, tak len prihodim tuner na server a
nebudem riesit ziadne nove telky a stb-cka. To mi NASko neporiesi. Ak
budem chciet satelitny prijem, pichnem satelitny tuner do servera a mam
satelit na vsetkych TV.

A hlavne, viem co v tom je, nestane sa mi to, ze umre jeden disk v RAID1
a NASka sa uz nerozbehne (minule sa stalo so Synology).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.