Minipocitac k televizi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Prosinec 7 14:21:25 CET 2018

Já na to mám linuxový satelit v síti. Z uložiště přehrává filmy, jde do něho píchnout i flashdisk. Jako bonus to umí DVB-S2. :-) V podstatě to samé splní i levnější STB s Androidem, tam většinou běží Kodi a předpokládám, že se dělá to samý bez tuneru. Nebyla by to cesta? Stát to bude podobně jako RPi, ale ušetří to čas s laděním funkčnosti.