Minipocitac k televizi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 7 13:47:34 CET 2018

HW asi tazko bude iny ako ho vyrobili.
U procesora sa moze stat, ze je zaneseny chladic a tym ze sa prehrieva
automaticky znizuje taktovanie. Takze vycistit, a ak nepomoze
vyhodit W10 von oknom a dat tam nieco ine.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, December 07, 2018 6:05 AM
To: HW-news
Subject: Minipocitac k televizi

Asi to tu v minulosti probehlo ale nasel jsem jen cast a treba se neco zmenilo. Tak nejak doslouzil stary NTB co jsem mel s W10 pod televizi, sice funguje ale startuje minuty.

Je pro tyto ucely plne pouzitelne RAspberry nebo Banana - pi? Ktera verze nejlepe? Postrehnul jsem, ze je pro to nejaka specialni distribuce Linuxu, ktera?

V podstate ocekavam jen prehravani filmu z USB disku, ovladani pres VNC a upload souboru po siti.