Enhell akumulator

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 5 09:20:51 CET 2018

tak u lidlu mi prave odesly uz 2 vrtacky(10.8) na rozjeti clanku.
elektronika v baterce, balancovani zadne ..
u modreho bosche(10,8) je elktronika ve vercajku a baterky nemaji
potrebny pocet kontaktu na nejake balancovani. vetsinou jen +- a
teplotni cidlo.
z praxe to proste problem neni, pouzivam ruzne stari uz +10 let.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín