Enhell akumulator

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Prosinec 5 09:14:39 CET 2018

Ale balancuju.
Aj baterky pre aku naradie  LIDL ma balancery aj v starych aj v novych.
Jeden stary acupack mam aktualne v demonte... mozem poslat fotky.
 lenivost a nesledovsnie pocasia sposobili, ze zostal skrutkovac v kufri
auta a v noci bolo... velmi zima.
Rano nabite za 2 min a vybite za podobny cas... zdanlivo baterky ok, ale
vnutorny odpor sa zvysil asi aj viac ako 1 rád.

Musim vymenit clanky.

Dňa st 5. 12. 2018, 9:02 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):