Enhell akumulator

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Prosinec 5 10:13:54 CET 2018

Ja pouzivam 2 vrtacie skrutkovace LIDL jeden 18V stare znacenie a a jeden
20V nove znacenie. Tam balancovanie funguje naozaj dobre. Po 5 rokoch
pouzivania ( odhadom 500-700 nabiti a vybiti) som napajkoval kabliky a
vyviedol na modelarsku nabijacku/tester a tyzden potrapil testovanim, v
akom stave su jednotlive clanky. Boli (pre mna) prekvapivo v uplne rovnakom
stave.
Mam 3 ine stare NiMH acu vrtacky ale tie boli zalostne uz od kupy.

Na vrtanie mam radsej vacsie napatie a ( mozno) mensi prud. Preto som si
vyberal skor acu vrtacku a nie acu skrutkovac.
Prezilo to stavbu domu ( salovania, vrtania zeleza, obcas aj tehly, aj
prevrtavanie krokiev s fi 16 / 400 mm na streche a pod... ) . .. to by som
s 10v asi nedal.
Pri krokvach, ked vrtak uz bol 20 cm v dreve uz "plakala", bolo to vykonovo
asi uz nad moznosti, ale vrtacka na 230 na viacere miesta nevosla, co sa
tyka dlzky.. :-)

Dodo

Dňa st 5. 12. 2018, 9:21 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):