I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 09:33:02 CET 2018

Mě  EMC nebo zákazy netrápí, dostal jsem to jako suvenýr někde na výstavě a
dlouho to leželo v šuplíku, protože jsem si vystačil doposud s obyčejným
Arduinem. Vyndal a oprášil jsem to jen kvůli té veliké paměti.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

po 3. 12. 2018 v 9:23 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>