I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Pondělí Prosinec 3 09:17:20 CET 2018

Techto Nucleo modulu ma ST mraky verzi za velmi lidovou cenu blizici se
cene samotneho MCU i s USB debug a vetsinou VCP rozhranim, v tom jsou
IMHO neprekonatelni.
Jedina vada na krase je, ze to zakazujou pouzivat do finanich
konstrukci, mysleji to nejak vazne a ty moduly jsou pro to technicky
nezpusobile (maji treba nepripustne EMC), nebo se tim jen zrikaji
pripadne odpovednosti?