I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pondělí Prosinec 3 10:57:08 CET 2018

Tak o tomto jsem tedy neměl tušení, že to je zakázané použít do finální
konstrukce, např Nucleo F303 pinoutem stejné jak Arduino NANO
nebo "modrá destička" STM32F103 se kterou v poslední době dělám pokusy
svojí velikostí ideální pro vpasování do vlastní PCB do patice,
Letování samotné F103 není tedy nic pro moje ruce a oči :)

MB