Re: Kalkulačka zapojení

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 31 09:06:46 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 31.08.2018 od Zdeněk:

> Před mnoha a mnoha lety jsem bastlil podle AR něco, co vyžadovalo
> program. Ten měl být ke stažení u autora článku. Překvapivě ale
> nebyl zdarma... Tenkrát se diskutovalo o tom, jak moc je etické
> nechat si zaplatit za článek a pak dodatečně ještě za program.

To je úplně normální. Jednou jsem si chtěl něco postavit z článku, kde
bylo napsáno, že zdroják na vyžádání na emailu. Koupil jsem si od
autora desku plošného spoje, sehnal všechny součástky, osadil to. Pak
jsem zjistil, že tam je několik chyb na desce, ty jsem opravil.
Nicméně stažený HEX program fungoval špatně. Tak jsem kontaktoval
autora pro ten zdroják, abych si ho opravil. Ani náhodou jsem ho
nedostal. Mám to tedy hozené někde v garáži se vším všudy.

A potom ještě jednou jsem si chtěl něco postavit. Opět tam bylo
napsáno, že zdroják k dispozici na vyžádání. Tam dokonce nebyl ke
stažení ani HEX, tedy vyžádání bylo nutné v každém případě, jinak to
bylo k ničemu. Kontaktoval jsem autora s prosbou o zdrojáky. Ani
náhodou a ještě jsem dostal vynadáno :-)

Takže je potřeba brát konstrukce s mikrokontrolérem v tomto časopisu
jako inspiraci.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz