RE: Kalkulačka zapojení

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 31 06:25:42 CEST 2018

Před mnoha a mnoha lety jsem bastlil podle AR něco, co vyžadovalo program. Ten měl být ke stažení u autora článku. Překvapivě ale nebyl zdarma...
Tenkrát se diskutovalo o tom, jak moc je etické nechat si zaplatit za článek a pak dodatečně ještě za program.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, August 30, 2018 10:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kalkulačka zapojení

Tak jsem se natěšeně probral srpnovým amárem, že teda tam autor popíše ten kód - a ono teda nic moc, v podstatě jen rozpiska a komentář "co by se z toho dalo udělat, kdyby se chtělo". A odkaz, že zdroják je na webu aradia.

Tak jsem nelenil, zašel na web - a ono prdlajs, žádnej zdroják se nekoná, takže celý trojdílný článek je k ničemu... Pravda, ještě jsem nezkusil napsat do redakce, kde se stala chyba, nějak jsem dneska málo komunikativní, zkusím na to nezapomenout.

Pavel Kutina