Re: Kalkulačka zapojení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Srpen 31 09:30:13 CEST 2018

V době někdy kolem roku 1995 mi vyšel v amaru (bylo to to období jak se
amaro trhalo na PE nebo jak se to jmenovalo) programovatelný termostat s
8048. Internet tehdy moc nebyl a redakce dala od distribuce SW ruce
pryč.  Takže jsem měl taktéž v článku na vyžádání - posilal jsem tehdy
celý balík dat, zdroják, hex, eagle soubory.  Tenkrát jsem si na sebe
upletl dost bič - v největší špičce jsem posílal tak deset disket týdně.
Zajímavé, že naposled chtěl po mě data člověk tak 2 roky zpět :-). Ten
už je ale nedostal - zmizeli u mě v propadlišti na vadném disku.

Asi záleží na přístupu každého autora. Já jsem už tehdy považoval za
naprosto samozřejmé, že když dostanu zaplaceno za konstrukci, tak je to
se vším všudy.  Nedat zdroják do CPU je  stejné, jak kdybych u klíčové
části analogového obvodu část začernil nebo nepopsal součástky a říkal -
jen na vyžádání po zaplacení.

Petr