[piatkove OT] - historicke ucebnice fyziky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 15:13:51 CEST 2018

Patrně jsou ty vzdálenosti udávány v poštovních mílích (7,585936 km) a
pak to celkem sedí. O galaxiích mluví až Edwin Hubble ve 20. létech
minulého století, do této doby to byl neznámý pojem, pozorování byla
omezena v zásadě jen na Mléčnou dráhu.
Co mne ale dostalo je téměř úplná absence jakýchkoli matematických
formulí. Nadáváme jak ti mladí nezvládají matematiku a je vidět, že
staří se bez ní dokázali docela dobře obejít.

Mrazík