Jakou zvolit platformu

boldakhw na seznam.cz boldakhw na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 30 14:29:58 CEST 2018

Dobrý den všem,
1) Chtěl bych se zeptat místních jakou zvolit platformu pro seznámení/
naučení VHDL. Tedy jestli Xillinx či Altera(Intel) nebo Lattice, popř. něco
jiného. Ideální by bylo kdyby výrobce poskytoval IDE pro linux (to by mi
ulehčilo hodně). Pokud bude typ i na rozumně drahou vývojovou desku nebudu
se zlobit.

2) Jaký typ MCU od Microchipu (vývojové desky) zvolit. Mám zkušenosti s PIC
16Fxxx a trochu PIC18Fxxx, Arduino. Nebránil bych se ani 32bit MCU.

Teď dělám MaR a končím v práci. Do konce roku si chci dát volno (děti a
hobby nic víc!!!) a přitom se naučit něco nového. Primárně bych víc
preferoval to FPGA, ikdyž zase PIC je víc "na to domácí žvýkání."

Předem díky za návrhy a typy.

Boldak