Jakou zvolit platformu

Pátek Srpen 31 05:45:20 CEST 2018

Xilinx/Altera IMHO celkem jedno, Altera ma rekl bych mensi moloch co se
tyce vyvojoveho prostredi, ale je fakt, ze tam jsem nedavno zkousel
nejaky SOC s integrovanym Armem, u Altery jen bezna FPGA. Vyvojove desky
jsou dostupne bohate, Altera ma asi vic zdroju v Cine - treba Cyclone IV
za par stovek vcetne USB Blaster JTAG interface, jinak ruzne vyvojove
desky Farnel atd za par tisic. Altera ma prostredi Quartus a to je
myslim ke stazeni i pro Linux. Ja to mam radsi.