ot: oprava lednice / napady ?

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Srpen 26 14:19:53 CEST 2018

Ja neviem posudit vas pripad. Len uvadzam moju skusenost. Hm, aby vas
tych 20 dni nezaviedlo, ktovie co sa udialo...
Ja som mal na doske termostatov dva elyty, 1000uF a 47uF tiez na
nejake male napatie.
Nemeral som ich, rovno som ich vymenil. Ten modul mal nejaky IO DIL14,
ci DIL 16 a su na nom dva termostaty pre mrazak a pre chladnicku (dva
kompresory). Blbla len regulacia chladnicky. Takze by som tiez mohol
meditovat, ze preco a ...
Ja by som na vasom mieste ten elyt vymenil, má 14 rokov, elyt
starne... niet co pokazit