oprava lednice / napady ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 26 13:45:45 CEST 2018

Mě by nepřekvapilo, kdyby problém byl v tepelné izolaci. Toto podezření mám
i u naší (jednokompresorové) lednice:
- v mrazáku je -20 až -30
- kondenzační deska v chladničce namrzá, ale přesto je tam skoro +10, někdy
víc
- když bylo vedro, chladila prakticky kontinuálně

Takže já si myslím, že u příležitosti výměny chladiva si izolace
"odpočinula", tedy se odpařila část vody, co v ní je a tím se zlepšily
parametry, za čas tam zase někudy nalezla vlhkost a už zas neizoluje.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Kubat Tomas
jenze na tech cca 20dni pomohlo to doplneni chladiva .
kdyby tam byl nejakej tlakovej spinac nebo neco .
jinak ja tam mam jen jeden elit 1000u/6,3V a mam pocit jsem ho mel venku a
meril. ale jeste to jednou proverim.
napadlo me to cidlo, ale spatne se hleda typ a cenovka origo je 30 - 60E ..
des ....
t.

Riešil som rovnaký problém na 15 ročnej chladničke Gorenje - chladila až do
mrazu.
Bola to klasika: vadné dva elektrolyty na doske termostatu.

Chladiar mi však najprv vytipoval vadné čidlo teploty, povedal mi aj hodnotu
odporu pri 20°C ktorá sa od mnou nameranej líšila. Výmena čidla samozrejme
nepomohla. Neviem, či sa zmýlil, už som to s ním neriešil.