ot: oprava lednice / napady ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Srpen 26 13:34:58 CEST 2018

jenze na tech cca 20dni pomohlo to doplneni chladiva .
kdyby tam byl nejakej tlakovej spinac nebo neco .
jinak ja tam mam jen jeden elit 1000u/6,3V a mam pocit jsem ho mel venku a meril. ale jeste to jednou proverim.
napadlo me to cidlo, ale spatne se hleda typ a cenovka origo je 30 - 60E .. des ....
t.

Riešil som rovnaký problém na 15 ročnej chladničke Gorenje - chladila až do mrazu.
Bola to klasika: vadné dva elektrolyty na doske termostatu.

Chladiar mi však najprv vytipoval vadné čidlo teploty, povedal mi aj hodnotu odporu pri 20°C ktorá sa od mnou nameranej líšila. Výmena čidla samozrejme nepomohla. Neviem, či sa zmýlil, už som to s ním neriešil.