ot: oprava lednice / napady ?

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Srpen 26 11:22:59 CEST 2018

Riešil som rovnaký problém na 15 ročnej chladničke Gorenje - chladila
až do mrazu.
Bola to klasika: vadné dva elektrolyty na doske termostatu.

Chladiar mi však najprv vytipoval vadné čidlo teploty, povedal mi aj
hodnotu odporu pri 20°C ktorá sa od mnou nameranej líšila. Výmena
čidla samozrejme nepomohla. Neviem, či sa zmýlil, už som to s ním
neriešil.