ot: oprava lednice / napady ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Srpen 27 09:02:39 CEST 2018

Myslim ze preto, ze uz tam nie je dostatocny tlak na to aby to unikalo

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Sunday, August 26, 2018 1:31 PM
To: HW-news
Subject: RE: ot: oprava lednice / napady ?

ty chladare uz na druhe doplneni neukecam .
jeli s jistotou pocitu, ze jen doplnit a pokud nepomuze, tak se stejne uz neuvidime .
a navic ta lednice porad jede, proc neujde uplne ?
t.

Kdyz jsem mel podobny prolem u auta tak tam pri doplnovani chladiva dali takove barvivo zelenozlute ktere fosforeskuje pri LED osvetleni. Po trech dnech bylo videt kudy to utika.