ot: oprava lednice / napady ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Srpen 26 19:49:57 CEST 2018

No na me zacala lednice Gorenje dvoukompresorovka 16 let stara pred cca
4 roky blikat nejakej kod a zacal se namrazovat vyparnik v chladnicce.
Podle kodu uhnilo cidlo, ktere je zapenene zezadu na vyparniku, a ktere
signalizuje zrejme prave to aby vyparnik zbytecne nenamrzal (kvuli
setrvacnosti teploty v chladnicce). Oprava nerealna, protoze dojde k
poskozeni izolace - navic kde to cidlo je nej zhruba tusim.

Vyresil jsem to takhle:
http://www.cncnet.info/galery/lednicka_termostat/displej.jpg
http://www.cncnet.info/galery/lednicka_termostat/dps.jpg

a cidla DSxxxx jsem navrtal zezadu do mrazaku a chladnicky.

Na displeji je - hvezdicka, ze bezi kompresor, aktualni teplota,
nastavena teplota a nastaveny offset - druhy radek to same pro mrazak.

Lednicky se nechci vzdat, protoze se mi zda, ze ty nove jsou pekny
smejdy a navic se snad dvoukompresorovka snad uz vubec nedela.

RV