Re: zemnící okruhy

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Srpen 20 21:09:26 CEST 2018

Spoléhat na něco jako uklizené kabely se mi v žádném případě nechce.
Navíc jeden konektor je na centrále na čelním panelu a druhý zezadu.
Takže jsem se rozhodl, že přeruším napájení jednoho převodníku a budu
jej napájet "zezdola" z modré sítě. Přerušení provedu až na desce
převodníku, takže v kabelu bue ještě zem a +12V přítomno, ale za
konektorem už ne.

To že jeden proudový zdroj stačí, to jsem psal hned na začátku.

Na obrázku jsem označil šedou, co plánuji rozpojit. Očekávám, že RS485
bude celkem zvládat to, že jí zem malinko plave protože přichází jiným
kabelem než data. Rozhodně lépe, než CSMA na modré síti.