Vadna serie OZ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 16 05:40:10 CEST 2018

 16.8.2018, 5:27:50

Mozne je skoro vsechno, ale tak nejak verim, ze Ib je
parametr, ktery kazdy alespon trochu seriozni vyrobce meri,
kdyz uz ne u kazdeho kusu, tak alespon u reprezentativniho
vzorku. Takze, spise nez vadny OZ, bych predpokladal chybu
na PCB, napr. v osazeni, svod pres necistoty, vadny PCB.
Zesileni na 50 Hz, by melo byt, pokud takto po ranu dobre
pocitam, cca 2, takze merit pokud mozno, s nejakym lepe
definovanym zdrojem signálu nez prst. ;-)
Samozrejme je mozne, a neprilis obtizne, udelat si vlastni mereni Ib.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz