Vadna serie OZ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 06:17:17 CEST 2018

Na OZ s vysokou vstupnou impedanciou mate priamo vstup.
Ak pri pajkovani, ci manipulacii privediete naboj na + vstup OZ, bude tam
dllllhoooo.

Merali ste s pripojenou sondou, strcenou v roztoku a po nejakom (dlhsom)
case, aby sa pripadny staticky naboj z + vstupu OZ stihol cez sondu
"upratat"?

Neslo by zapojenie upravit tak, aby vysokoimpedancne vstupy boli osetrene
na privedeny naboj pri manipulacii?
Skuste "zvacsit zvod" C3 a po case znovu odmerat.

Dodo

Dňa st 15. 8. 2018, 22:53 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):