RE: OT: chemie - čištení kávovaru

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Srpen 7 17:50:36 CEST 2018

Když už je to OT tak si dovolím zde připojit fejeton Miloše Čermáka na toto téma, který se mi velice líbil...
Omlouvám se za délku ale není toho zas tak mnoho.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Tuesday, August 07, 2018 5:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: chemie - čištení kávovaru

Tak ty automaty jsou takové šidítko, to netvrdím, ale zase lepší než nějaký instantní humáč
Každopádně kolega mi tvrdil, že jeho kamarádka vlastníc kavárnu prý sleduje počasí a tlak a uvaří několik káv ráno na zkoušku
než nastaví mašinu a pokud se radikálně změní počasí prý to ladí i v průběhu dne.
Zase takovej kafénacista nejsem, dám tam mléko a cukr :-D

Jara