RE: OT: chemie - čištení kávovaru

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Srpen 7 17:08:18 CEST 2018

Tak ty automaty jsou takové šidítko, to netvrdím, ale zase lepší než nějaký instantní humáč
Každopádně kolega mi tvrdil, že jeho kamarádka vlastníc kavárnu prý sleduje počasí a tlak a uvaří několik káv ráno na zkoušku
než nastaví mašinu a pokud se radikálně změní počasí prý to ladí i v průběhu dne.
Zase takovej kafénacista nejsem, dám tam mléko a cukr :-D

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tom Meinlschmidt
Sent: Tuesday, August 07, 2018 4:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Ty pakovy maji vicero vyhod:

+ vetsi tlak
+ moznost pokazde jine kavy
+ vzdy kava cerstva (namleta, nelezi tam cely den v zasobniku)
+ podstatne jednodussi cisteni
+ mene mechanickych nesmyslu
- pomalejsi a narocnejsi priprava kavy, potreba vice dalsich bazmegu
(mlynek, napenovac, pokud neni tryska soucasti kavovaru)

mam automat, ale uz bych koupil jiny, co si mleko cuca z extra nadoby
(nema karafu na mleko jako soucast kavovaru).

tm