RE: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Duben 22 19:10:35 CEST 2018

Koukám, že je to všude stejné, je to prostě o lidech. V Olomouci mi mladá paní za okénkem tvrdila, že něco jako cenný balík neexistuje, pouze balík do ruky. Obyčejném zásilky mi pošta nedoručovala, vždy po několika dnech po „neúspěšném pokusu o doručení“, jsem ve schránce našel lísteček. Tak jsem se naštval, napsal to poštovnímu ombudsmanovi a po měsíci jsem dostal odpověď, že doručovali, že lísteček doručovatel nevypisuje, ale tisknou si ho centrálně a doručují ho druhý den. Zajímavé je, že já jsem lístečky dostával až třetí den, napsané tužkou, skoro nečitelné, občas jenom na nějakém nakopírovaném formuláři, kde nebyla druhá strana. Tohle už neokecali, omluvili se, a od té doby balíčky doručují. Takže pokud člověk vydrží, tak se to dá občas vylepšit, většinou pouze do první personální změny. K tomuhle postupu mě dohnalo doručování dopisu s modrým pruhem – tedy na doručenku a dle správního řádu i na fikci doručení. Doma mě „nezastihli“, oznámení do schránky nevhodili, a dopis který mají doručit po 10 dnech do schránky doručili po 12 dnech. Naštěstí mi z úřadu zavolali a zeptali se. Nějaké chození na poštu pro nedoručené balíčky je proti tomuto prkotina. Bohužel jako adresát si nemohu většinou vybrat, kdo mi zásilku bude doručovat, zvlášť když je to něco, co jsem si „neobjednal“.

Takže jak mi kamarádi co u pošty pracovali před 20 lety poradili – opakované stížnosti, alespoň 3, potom se něco změní. Tak tohle funguje dodnes.

A nejlepší výmluva poštovního balíkového doručovatele – nezastihl jsem vás, schránku jsem nenašel, tak jsme oznámení předal doručovatelce. Ta je na tom asi lépe, takže tu schránku našla. :)

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, April 22, 2018 12:19 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

U nás (16000) byly vždycky fronty. Když se tam sešli rozumní lidé, byla společná fronta pro 3 okýnka s balíky, když ne, stály se 3 s náhodně se měnící rychlostí a lidé mezi nimi přecházeli, občas se hádali. Pak pořídili vyvolávací systém. Čeká se déle, ale aspoň u toho nejsou ty stresy. Začal jsem dělat to, že si vezmu lísteček, jdu asi 100m do KFC a s jídlem se vrátím na poštu. Ale teď mají lístečky i v KFC a čeká se tam mnohem dýl než dřív...

PH