<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Wingdings;
        panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0;}
@font-face
        {font-family:Wingdings;
        panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman",serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy17
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=CS link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'>Koukám, že je to všude stejné, je to prostě o lidech. V Olomouci mi mladá paní za okénkem tvrdila, že něco jako cenný balík neexistuje, pouze balík do ruky. Obyčejném zásilky mi pošta nedoručovala, vždy po několika dnech po „neúspěšném pokusu o doručení“, jsem ve schránce našel lísteček. Tak jsem se naštval, napsal to poštovnímu ombudsmanovi a po měsíci jsem dostal odpověď, že doručovali, že lísteček doručovatel nevypisuje, ale tisknou si ho centrálně a doručují ho druhý den. Zajímavé je, že já jsem lístečky dostával až třetí den, napsané tužkou, skoro nečitelné, občas jenom na nějakém nakopírovaném formuláři, kde nebyla druhá strana. Tohle už neokecali, omluvili se, a od té doby balíčky doručují. Takže pokud člověk vydrží, tak se to dá občas vylepšit, většinou pouze do první personální změny. K tomuhle postupu mě dohnalo doručování dopisu s modrým pruhem – tedy na doručenku a dle správního řádu i na fikci doručení. Doma mě „nezastihli“, oznámení do schránky nevhodili, a dopis který mají doručit po 10 dnech do schránky doručili po 12 dnech. Naštěstí mi z úřadu zavolali a zeptali se. Nějaké chození na poštu pro nedoručené balíčky je proti tomuto prkotina. Bohužel jako adresát si nemohu většinou vybrat, kdo mi zásilku bude doručovat, zvlášť když je to něco, co jsem si „neobjednal“.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'>Takže jak mi kamarádi co u pošty pracovali před 20 lety poradili – opakované stížnosti, alespoň 3, potom se něco změní. Tak tohle funguje dodnes.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'>A nejlepší výmluva poštovního balíkového doručovatele – nezastihl jsem vás, schránku jsem nenašel, tak jsme oznámení předal doručovatelce. Ta je na tom asi lépe, takže tu schránku našla. </span><span style='font-size:11.0pt;font-family:Wingdings;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'>J</span><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'>Tomáš OK2MTM<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p> </o:p></span></p><div><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif'>From:</span></b><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif'> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Pavel Hudecek<br><b>Sent:</b> Sunday, April 22, 2018 12:19 PM<br><b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br><b>Subject:</b> Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'>U nás (16000) byly vždycky fronty. Když se tam sešli rozumní lidé, byla společná fronta pro 3 okýnka s balíky, když ne, stály se 3 s náhodně se měnící rychlostí a lidé mezi nimi přecházeli, občas se hádali. Pak pořídili vyvolávací systém. Čeká se déle, ale aspoň u toho nejsou ty stresy. Začal jsem dělat to, že si vezmu lísteček, jdu asi 100m do KFC a s jídlem se vrátím na poštu. Ale teď mají lístečky i v KFC a čeká se tam mnohem dýl než dřív...<o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'> <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'>PH<o:p></o:p></span></p></div><div><div><div><p class=MsoNormal><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'> <o:p></o:p></span></p></div><div><div><p class=MsoNormal style='background:whitesmoke'><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'>From:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'> <a href="mailto:jpolivka@volny.cz" title="jpolivka@volny.cz">jpolivka</a> <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal style='background:whitesmoke'><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'>Sent:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'> Sunday, April 22, 2018 11:56 AM<o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal style='background:whitesmoke'><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'>To:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'> <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" title="hw-list@list.hw.cz">HW-news</a> <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal style='background:whitesmoke'><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'>Subject:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif;color:black'> Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC<o:p></o:p></span></p></div></div></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'> <o:p></o:p></span></p></div></div><div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'>Chodim ted podavat na malou postu do Michle. Bohuzel posta mezi Budejovivkou s Pankracem 140 00 je katastrofa. A hlavne s tim odbavovacim systemem, ktery neskutecne zdrzuje. Nevite kolikaty jste v poradi, kolik casu tam stravite, kolik lidi pred vami to vzdalo a pak tam pinka cislo na ktere nikdo nejde, obcas to nekdo vyuzije a predbehne. Jsou tam dve prepazky na baliky a hosi uz maji prezdivku smejici se bestie. Cekaji, koukaji, usmivaji se a on nikdo nejde. Pritom je plna hala lidi. Posledne jsem si meril jak dlouho trva nez se dotycny dohrabe k okenku. Tj. zjisti ze je to cislo na tablu jeho a presune se k okenku. Prumer je mezi 25 az 30 sec. Kterej blb tohle vymyslel by zaslouzil vykoupat v kosi ve Vltave, tedy v Praze. V Budejicich to bude nekde jinde. Omlouvam se Radkovi Vickovi za rypnuti. Vim ze za to nemuze. <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'>Ahoj vsem, Jindra Polivka <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'> <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'> <o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'> <o:p></o:p></span></p></div><div><div><p class=MsoNormal><span style='font-size:7.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#575757'>Odesláno ze Samsung Mobile<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><span style='font-family:"Calibri",sans-serif;color:black'><br><br>-------- Původní zpráva --------<br>Od: Tomáš Vymětal <br>Datum:22. 04. 2018 11:39 AM (GMT+01:00) <br>Komu: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a> <br>Předmět: Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC <br><br>Moje letošní zážitky s ČP (všechny)<br><br>Jednou to šlo zpátky a kontaktoval mě prodejce že WTF.<br><br>V druhém případě jsem měl notifikaci, že byl balík odeslán a měl i <br>tracking, kde napsali, že neúspěšný pokus, přitom nikdo tam nebyl a <br>lístek taky nikde. Nechal jsem si to dovýzt další den a to už prošlo ok.<br><br>Ve třetím případě přišla sms, že dnes mezi 10-14 budou doručovat, tak <br>sedím doma a nikde nikdo (ani lístek), o dva dny později, že dnes mezi <br>12-16 budou doručovat a zase nikde nikdo. Borec dojel čtvrtý den někdy v <br>deset ráno, a ještě jsem dostal pojeb, že se neposere, že toho má moc.<br><br>A poslední byl shodou okolností ZOTAC od Jindry, tam mi přišel do <br>shránky pozdrav, že si to mám vyzvednout na poště.<br><br>Nejhorší na tom je, že ostatní přepravky chytají stejné móresy. PPL <br>běžně zavolali, že nemají kapacity a máme se stavit v depu na opačném <br>konci města. Jestli jsem dobře pochopil, tak si začali domlouvat lokální <br>úložiště, v mém případě shodou okolností ČP vedle baráku. Takže když se <br>chci u ČP vyhnout hodinovému čekání ve frontě na balík, protože mi ho <br>nejsou schopni donýst, pošlu si něco PPL, skončí to na poště, kde <br>strávím stejnou hodinu ve frontě.<br><br>T.<br><br><br><br><br><br>Dne 20.4.2018 v 0:20 J. Polívka napsal(a):<br>> Zdravím všechny a chci jen upozornit, že se mi vrátila zásilka, která <br>> byla dotyčným zaplacena, byla odeslána 9.4.2018<br>> jako zásilka "Do ruky" a 19.4.2018 jsem ji měl zpět jako nevyzvednutou.<br>> Dotyčný prý žádné doručení nezaznamenal a ve schránce prý také nic nebylo.<br>> Pošta 350 02 Cheb.<br>> To je teda fofr.<br>> To jen abyste si na to dali pozor.<o:p></o:p></span></p></div></div></div></div></body></html>