Reproduktor do kufru auta?

ludek.drtil na seznam.cz ludek.drtil na seznam.cz
Středa Duben 18 10:39:33 CEST 2018

Zmamy prisel o nohu a aby toho nebylo malo jeste blbe slysi a blbe vidi. Poridili si tedy auto s plosinou, zcela presne VW cady, on s kriplkarou zajede vlastne do kufru a ridi manzelka.
Problem je, ze ten kdo auto navrhoval tak nejak nepocital s tim, ze v kufru bude sedet hluchej pasazer a tak v kufru nejsou reproduktory.
Pokud tedy chteji poslouchat radio tak bud neslysi on v kufru nebo to musp ohulit a pro zmenu pak z toho kravalu neslysi nanzelka.

Chce to nejak resit , otazkou je jak? Me napadl najaky "reprak", ktery by se dal zezadu treba zavesit na operku zadnich sedacek , neco na zpusob valcoveho subiku , ktery by ale nebyl subik.
Bohuzel, jsme trba na ebay nic vhodneho nenasel.
Pozadavky, relativne skladne, ale zaroven to musi solidne hrat, protoze kdyz to hraje blbe a hodne rve stava se taky zvuk pro hluche neposlochatelny. Koukal jsem i na  BT repraky , ktere by musely byt s transmiterem, jde o to slyset radio v aute, ale opet nic vhdneho co neni jen prenosna hracka pro cikany jsem nenasel, otazkou je i zivotnost baterek v takove veci.

Poradite?