Reproduktor do kufru auta?

Středa Duben 18 10:57:39 CEST 2018

Autorádio má výstup na dva páry reproduktorů (v předních a zadních
dveřích), tak bych místo těch zadních připojil reproduktory v kufru.
Autorádio má možnost změnit váhu hlasitosti přední vs. zadní
reproduktory.

Tyhle reproduktory namontujete kamkoliv:

https://www.ahifi.cz/ostatni-reproduktory-do-auta/

Případně tohle má i vlastní zesilovač:

https://www.ahifi.cz/reproduktory-na-motorku-renegade-rxa100b.html

P.K.