stavba HE3DA v Horni Suche

Sobota Duben 21 08:42:37 CEST 2018

Dne 20. dubna 2018 18:30 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal(a):
> No my firemní kolo v práci máme a je kvůli toho i vydaná směrnice, kde je
> psáno, co vše kolo musí mít za výbavu a taky, že za jízdy se musíme držet
> řidítek a nohy mít na šlapadlech a že na kole se nesmí nic vozit.

A čím to asi tak je? Lidi jsou schopní i pracovat s flexou bez
ochranných brýlí (viděl jsem i svářeče svářet bez brýlí). Takže by se
na tom bicyklu někdo zranil a chtěl by se hojit na firmě - pak by se
ukázalo, že na tom dělal nějaké chujoviny.

Přesně od toho je ta směrnice - aby firma neplatila za blbost svých
zaměstnanců. Proto se dělají školení BOZP, proto mistr (nebo chcete-li
teamleader) kontroluje svoje lidi, jestli používají ochranné pomůcky
atd.

P.K.