Re: Indukcní ohrev (taveni)?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 11 12:17:25 CEST 2018

My jsme měli hrot indukční pájky omotaný silikonovou páskou - takovou
tou bílou, která se používá na utěsňování závitů vodovodu. Hrot se tolik
na povrchu neopaloval, když pájené místo prskalo, a trubka vydržela o
hodně déle. Jenom byla celkem pakárna nu tu trubičku pásku namotat :-(

Nové "hroty" měly na sobě nějaký silikonový povlak, ale ten se časem
poškrábal a opadal.