Re: Indukcní ohrev (taveni)?

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Středa Duben 11 11:13:28 CEST 2018

 > 1. Vypocet tepelnych ztrat. Ja to spocitat umim a proto tak trochu
vim,bude to presne pocitani s nepresnymi cisly, kde se da presne spocitat
cokoliv, nekdy neni na praktickou zkusenost.
Ono by to nemělo být tak "kritiš". Pokud se nemýlím, tak cívku tvoří
trubka, ve které proudí voda.
Pokud z druhé strany nejde pára, tak ta trubka nebude mít uvnitř více, než
100 stupňů celsia.
Jedině že by se to nějak natavovalo na povrchu, ale zase tepelná vodivost
mědi je víc než velká :),
takže by se to uchladit mohlo.
Zásadní je ta vzduchová mezera.
-mv