"CANBUS" Ziarovky do auta

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Středa Duben 11 10:47:15 CEST 2018

Můžu potvrdit, žárovky z jednoho nejmenovaného nízkonákladového
součástkového obchodu z Ostravy mají větší životnost, než Osram. Přitom
cena za desetibalení byla nižší, než za ty dvě značkové. Jednu mi
věnoval kolega poté co mi chyběla náhradní a tato levná žárovka přežila
dvě ve vedlejším světle. Od té doby je mám i v soukromých autech a
zkušenost je opakovaně pozitivní.

Je pravděpodobné že daní je nižší svítivost, ale nic co by bylo
subjektivně vidět. Tam naopak platí, že rozměry se jen těžko dohání. Jak
svítí Mazda 3 s optikou za x tisíc versus Fabia (2gen) s jejími
jednoduchými "ošklivě velkými" světlomety si musí člověk zkusit.