"CANBUS" Ziarovky do auta

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Středa Duben 11 13:20:33 CEST 2018

Tak omluva mají uvedenou životnost 1000h , normálně bývá cca 250h.
Právě stimto faktorem se mi zdá ta záruka scifi.
Je to jak že vším , já mám také na starém autě sníženo napětí na žárovkách
a na normální zarovce jsem neprovedl výměnu cca 5 let. Na fabky jsem
montoval pomalý náběh a také přestaly praskat.